lørdag 28. desember 2013

En bloggoppstart midt på natten.

Jeg har lenge lekt litt med tanken på å opprette en slags håndarbeidsblogg. Dette til tross for at jeg har vært veldig usikker på om jeg egentlig har noe å bidra med i den enorme blogger-verdenen der ute. Henter selv utrolig mye inspirasjon fra ulike blogger der ute, og om jeg med denne bloggen klarer å inspirere så mye som en eneste leser må den da være verdt bryet. Men mest av alt blir nok dette en blogg for meg selv, for å dokumentere litt av det jeg sysler med og er opptatt av.

Så nå sitter jeg altså her ganske så midt på natten og skriver å min første post, mens minstesnuppa holder på å våkne atter en gang på siden av meg i sofaen. Det er nemlig veldig kjekt å sove på dagen og være sosial natten i følge henne :p

Det soves foreløpig søtt i babynestet :)
Jeg har bestemt meg for å gjøre det beste ut av nattevåken. Siden kaoskontroll og husarbeid er utelukket for å unngå å vekke resten av huset, blir det masse tid til babykos og håndarbeid i nattetimene.


Nattens prosjekter ses over. Manchester United votter til eldstemann og en søt liten smekke til minstesnuppa :) (Er jo umulig å jobbe med et prosjekt av gangen når man har lyst til å strikke så mye forskjellig) Bilder av de ferdige produktene kommer etterhvert.

Da tror jeg jammen bloggens første post kan kalles ferdig. :-p

Mvh Saga

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar